Toimitusehdot

Hämeenlinnan Lentopallokerho Ry sivustojen tilaus-ja sopimusehdot

Hinnat

Mahdolliset toimituskulut lisätään lopulliseen ostosummaan. Tuotteen eri versioiden hinnat voivat olla vaihdella version mukaan.

Hämeenlinnan Lentopallokerho Ry:llä on oikeus muuttaa hintoja vapaasti, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Hämeenlinnan Lentopallokerho Ry:llä on oikeus peruuttaa tilaus, jos tuotteen hinta on järjestelmävirheen, hintavirheen tai muun vastaavan virhetilanteen takia myyty virheellisellä hinnalla.

Toimitus, nouto ja toimituskulut

Tuotteet ja niiden noutaminen:

  • Tukilippujen nouto kotiottelun yhteydessä kuittia vastaan lippupisteeltä.
  • Kausikorttien nouto kuittia vastaan Urheilulinnasta.

Verkkokaupasta tilattavien tuotteiden mahdolliset toimitusvaihtoehdot ja niiden toimituskulut on nähtävillä tilausprosessin edetessä ostoskoriin ja kassalle. Saatavilla olevien toimitusvaihtoehtojen näyttämiseen voidaan vaatia, että asiakas täyttää ensin yhteystietonsa verkkokaupan tilausprosessissa.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Peruuttamisoikeus ja peruuttamisohje

Etämyyntiä koskevien säännösten mukaan tuotteilla on 14pv palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske avattuja pakkauksia, tukilippuja eikä kausikortteja. Virheellisen tuotteen voi palauttaa, vaikka tuotepakkaus olisi avattu.

Pyydämme yhteydenottoa ennen palautusta. Ilmoitathan palautuksesta etukäteen myös sähköpostitse, jossa on mainittu palautus, yhteystietosi sekä tilinumero, johon palautus suoritetaan kuluttajansuojalain antamassa määräajassa (14pv). Palautettava tuote tulee pakata huolellisesti, sillä tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa.

Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuneista toimituskuluista, pois lukien virheellisen tai väärän tuotteen palautus.

Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, tee vahinkoilmoitus toimituksen hoitaneeseen yritykseen (Posti tai Matkahuolto). Ota myös yhteyttä toimisto@lentiskerho.fi, niin sovitaan mahdollisesta korvaavan tuotteen toimituksesta. Jos asiakas ei pysty osoittamaan kuljetusvauriota, tuotteita ei voida hyvittää.